پنل 7 اینچی Japan Display با تراکم پیکسلی 432 ppi

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



پنل 7 اینچی Japan Display با تراکم پیکسلی 432 ppi

کمپانی ژاپن دیسپلی (JDI) که یکی از برترین تولیدکنندگان نمایشگرهای ال سی دی می باشد،امروز محصولات سال 2013 خود را معرفی و رونمایی کرد.محصولاتی که در سال 2014 وارد بازارهای جهانی می شود.

جالب ترین نمونه در بین این محصولات مربوط به یک نمایشگر 7 اینچی بود که رکورد دار تراکم پیکسلی در بین همنوعانش می باشد،دارای رزولوشن 1600*2560 است ( QXGA عریض )،از نوع TFT LCD بوده و دارای تراکم 432 ppi می باشد.

این نمایشگر به لطف تکنولوژی WhiteMagic میزان 60 درصد کمتر از نمایشگرهای RGB مصرف انرژی دارد با همان روشنایی تصویر.ضخامت این پنل 1.17 میلیمترمی باشد،از نوع لمسی است و علاوه بر اینها بخاطر برخورداری از تکنولوژی Pixel Eyes قابلیت پشتیبانی از قلم‌های دیجیتال  Stylusرا نیز دارد.

درحال حاضر بالاترین تراکم پیکسلی دربین تبلت های موجود،مربوط به نکسوس 7 نسخه 2013 و کیندل فایر HDX است که برابر با 323 ppi می باشد و در رتبه دوم نیز تبلت 10.1 اینچی ترنسفورمر پد TF701T ایسوس قرار دارد با تراکم 299 ppi.

با تولید نمایشگرهای این کمپانی و سایر تولیدکنندگان،تبلت ها نیز همتراز با اسمارتفون های کنونی قرار میگیرند،هرچند اینطور که به نظر میرسد گوشی هایی با رزولوشن 1440*2560  در راهند و رقابت همچنان ادامه دارد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید